PÅ G

Efter att varit sjuk i 2 dagar känner jag mig nu laddad för kvällens festligheter.. Sov 13h inatt och proppat kroppen full av c-vitamin, det verkar hjälpa för känner mig pigg idag, fortfarnade lite svullen i halsen men det får väl gå..

Är en överrasknigsfest ikväll för en vän som fyllt år (lova att inte skvallra..hihi) ska bli väldigt roligt..

Kör på ett svart tema när det gäller kläder och sen lite silversmycken till det..




Svarta jeans, skjorta från Zara och favorit skorna som jag köpte förra året på din sko..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu