På topp!!

Sov länge i morse men när jag väl steg upp så kände jag en känsla jag inte känt på ett tag, jag va pigg och glad =) Inge huvudvärk, inge halsont, inge illamående, ingen feber, snälla säg att jag e helt frisk nu, vill komma igång med mitt liv igen inte bara jobba och sen lägga mig på soffan och sova för att jag mår dåligt..

Blev en sväng till gymmet, va verkligen välbehövligt, känns som att min kropp e full av gift som jag måste svettas ut..haha.. Har ju knappt tränat på 1 mån, total katastrof!! Men nu känner jag mig på G igen, får väl ta det lite lugnt nu första veckan så jag inte kör slut på mig själv men sen e det fullt ös som gäller den här våren..

Har även hunnit med lite städning idag och så blev det en härlig ost och skinkpaj till middag.. Känner mig väldigt nöjd med dagen måste jag säga..

Typ såhär pigg och glad har jag känt mig idag:



Ha en bra kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu