Segt...

Va riktigt segt att ta sig ur sängen idag, ville bara somna om fast klockan va jätte mycket.. Har känt mig sjuk i flera dagar men kan inte sätta fingret på vad det är.. Är jätte trött, ont i huvudet från och till, känns nästan som att jag har feber (fast jag inte har det) smått illamående.. Hu har börjat nysa och snora lite idag så va kanske en förkylning som inte ville bryta ut förrän nu.. Har ju inte varit så sjuk att jag bara måste ligga i sängen, men när jag jobbar har jag varit helt slut.. Hade som tur va ledigt 2 dagar (ons/tors) så hunnit vila upp mig lite..

Ikväll e det jobb som gäller, inte ett dugg motiverad.. Är så jäkla tråkigt att jobba kväll eftersom man e själv.. Antingen har man för mycket att göra och då hade det ju varit skönt med en kollega som hjälper en eller så e det inget att göra men e man 2 går ju tiden lite fortare då iaf och man kan städa, prata och fixa med sånt man inte hinner annars.. Bara negativa tankar idag, men tyvärr blir det lätt så när man tänker på mitt jobb.. Är glad att jag har ett jobb men vet inte hur länge jag pallar att va kvar..

Pricken över i va väl att det snöar ännu mer idag än igår, när ska detta få ett slut, staden kommer ju snart försvinna under snön om det fortsätter såhär..

Take me back:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu