Skön dag..

Har varit en väldigt skön dag.. Varit hemma och fixat, gillar det.. Blev nån maskin tvätt i förmiddags, rensade och städade i min garderob så nu ligger allt vikt och fint i lådorna.. Längtar dock efter att få lägga undan alla varma stickade tröjor och fram med tunna fina tunikor och klänningar.. 
Som ni sett i tidigare inlägg så har jag  även bakat scones som jag mumsade i mig alldeles för många av, men de är ju så goda när de är nybakade=)

Christofer är hemma nu så vi har spelat lite Little big planet och käkat kvällsmat, blev stuvade makaroner med falukorv.. Blev jätte mätta så vilar på soffan nu..

Laddar för en hel veckas jobb, ska hoppa in extra som hovmästare i helgen så har 8 dagar i rad på Rica hotell..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu