Söndgasmys..

Här e det söndagsmys som gäller.. Chips med dipp och film.. Har ju jobbat hela helgen så får ta igen det nu.. Är ledig imorrn.. Lite tråkigt att va ledig när alla andra jobbar å jobba när alla e lediga men så e det ju oftast i min bransch..

Känner mig krasslig idag, ont i halsen å så.. Inte kul alls hoppas på stor förbättring till imorrn.. Behöver städa och så längtar jag till gymmet, dax att ta tag i träningen (men inte så lätt när man e sjuk hela tiden) och trimma kroppen inför bikinisäsongen, blir ju förhoppningsvis en resa i slutet av Mars så inte så länge kvar.. Blir att köra hårt..haha.. Ja ja får ta tag i det när jag känner mig bättre så länge laddar jag med godsaker och hoppas det inte ska sätta sig allt för mycket..

Vad har ni hittat på i helgen då?? Nån som gjort nå kul eller blir ni som jag den här årstiden å vill bara ligga hemma i soffan för att de e för kallt att göra nåt annat?? ..haha.. 
Har iaf planer för nästa helg så de e ju alltid nåt att se fram emot..

Nej nu börjar filmen igen, vi hörs nog imorrn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu