Hallå!

Hur är det med er?? Jag njuter av semester men börjar redan få ångest över att halva tiden typ har gått.. Blää! Vill inte tillbaka till jobbet..

Har inte varit det bästa vädret direkt men några solstrålar har vi fått njuta av, ser dock ut som att nästa vecka ska bli riktigt fin, hoppas på lite strandhäng och en snygg solbränna att visa upp=)

Sitter så sällan framför datorn när jag är ledig men har försökt uppdatera med kortisar från mobilen, hoppas det räcker så länge, lovar bildbomb när vi kommer hem till Sthlm igen!!

Ska hoppa in i duschen (va duktigt och tog en promenad/joggingrunda förut, inte slappa ihop på semestern) blir utgång med Emma och några till ikväll, ingen aning vad jag ska ha på mig men det löser sig nog..

Christofer och Micke är iväg hela dagen och kvällen på Hepp hepp, kanske möter upp dem i dimman ikväll=) Bar lördag kommer det bli iaf!!

Tack å hej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu