Glad midsommar!!

Det som varit en helg som jag inte alls sett fram emot i år pga jobb fre-lör kväll verkar nu kunna bli en bra dag.. Fick ett förvånande erbjudande av en av mina kära kollegor i tisdags då hon frågade om hon skulle ta mitt pass på midsommarafton.. Jag menar vad säger man?? Ja tack!! Hon hade inga planer och tyckte att hon lika gärna kunde jobba lite.. Ingen blev ju gladare än jag=) Ska jobba extra måndagkväll istället, ett bra byte enligt mig..hihi..

Har varit uppe sedan kl 7 för att vinka av Milla med familj, de har sovit hos oss inatt men nu är de på väg till Kolmården.. Känner mig pigg och ska nog snart bege mig ut på en promenad/joggingtur.. Tog milen i förrgår på 54min, är en bra tid för att vara jag, förbättrade sen förra gången med nästan 4min.. Får se hur långt jag orkar springa idag..




2 bilder från förra midsommar.. Vi va i en mysig stuga utanför Norrtälje..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu