Några dagar på ön..

Blev en härlig smygstart  på sommaren denna fantastiska helg på Gotland.. Vädret va toppen och jag fick umgås med människor som gör mig glad och full av energi..

Tog båten torsdagkväll.. Josse hämtade mig och vi åkte direkt hem till henne, blev nåt glas vin och en drink men tidigt i säng..
Fredag vakande vi pigga och glada, solen sken och det va inte ett moln i sikte.. Bestämde oss för att åka till stranden (första gången i år).. Blev en riktigt bra dag, inget badandet dock, badkruka som jag är, men kände iaf på vattnet, lite plaskande i kanten..hihi..

 

 

 







 
Tänk om alla dagar kunde vara såhär..

Kvällen va oxå toppen, blev lite blandad plockmat och bubbel på Josses soliga balkong.. Efter vi va mätta och belåtna blev det en barrunda på stan HP5, Wallers och Surfers..

 



 
Bästa Josse!! Tack för en kanondag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu