Tuff helg!

Har varit en tuff men rolig helg.. I fredags va vi hembjudna till Szandra för att kolla in hennes nya lägenhet.. Gick ganska tidigt men när jag kom hem så va det fullt ös här, Christofer hade ett gäng kollegor på besök och det va långt i från nyktra.. Va roligt att träffa dem så ville ju inte köra ut alla bara för att jag behövde sova så kom inte i säng förrän halv 1.. Upp igen kl 6 för att åka och jobba..

Gick bra att jobba trots att jag va dödstrött.. Fanns ingen tid över för vila för kl 3 skulle vi på födelsedagsfest.. Bara att hoppa i duschen och fixa till sig..
Eftermiddagen och kvällen blev iaf toppen, satt på en takterass med Sthlms kanske bästa utsikt och vädret kunde ju inte va bättre.. Blev en hel del rosé men försökte att inte tänka på jobbet som vänatde söndagmorgon..hu..

Snodde några bilder från Sophias fb eftersom jag själv va så dålig på att ta kort..















Ville bara lägga mig i en hög och dö när klockan ringde kl 05.45 söndag morgon.. Men ibland är det helt enkelt värt det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu