27 mars

Har varit en behaglig söndag med lång sovmorgon.. Har ju visning nästa helg så tog tag i att rensa ur min garderob idag, vill ju inte att folk ska få se hur stökigt jag har det..haha.. Fattar inte var jag fått alla kläder ifrån, har kanske tagit bort hälften idag och det fyllde 2 stora flyttkartonger.. Skönt att ha det gjort iaf, förhoppningsvis ska jag inte behöva ha nåt av innehållet förrän efter vi flyttat så man kan ju säga att jag redan börjat packa..

Det har varit en slö söndag och imorrn e det jobb igen men börjar kl 10 så känns ganska bra.. Ska ha myskväll nu med film, ost och kex..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu