Ångrar mig lite..

Hade en härlig eftermiddag med Madde, nästan 2h promenad runt Djurgården blev det.. Solen sken men det va ganska kallt.. Kom hem och va helt slut efter all frisk luft, kände att min perfekta kväll skulle bli i soffan.. Efter en skål med popcorn och två glas rött känner jag helt plötsligt inte alls för att va hemma längre, vad hände?? Jag e sugen på mer vin och gå ut å dansa... Hallå! nån som vill följa med på en spontan utekväll?? Haha.. Kom igen nu då, körslaget e nästan slut, har inget att göra längre..


Skål!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu