En sväng på stan..

Hade bestämt lunchträff med Neda och passade på att göra lite ärenden när jag ändå va i stan.. Bara tråkig shopping, hårprodukter, deo å sånt.. Va mycket trevligt att träffa Neda iaf, snacka lite skit innan hon skulle tillbaka till jobbet..


Skönt att det inte e så kallt, trött på att alltid pälsa på mig en massa.. Idag blev det klänning och strumpbyxor, favorit kappan från London, skorna jag köpte i Köpenhamn och mina gröna (älskar färgen) favorit halsduk från Milano.. (jag e väldigt internationell..haha..)

Kommentarer
Postat av: Jennie Orleifson

Älskar också färgen på halsduken :)

2011-03-07 @ 17:38:32
URL: http://passionofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu