Hallå på er..

Ja då va det redan söndag eftermiddag.. Jobbat hela helgen så inte blivit mycket klokt gjort.. I fredags natt efter after worken kunde jag av nån konstig anledning inte sova eller somnade typ vid kl 22 men vaknade igen kl 02 och kunde inte somna om, slutade med att jag va vaken fram tills det va dax att gå upp kl 05.40, konstig natt, va som tur va inte allt för trött på jobbet.. Har varit hovmästare den här helgen å då blir det ju alltid lite extra att tänka på.. Va däremot jäkligt trött när jag kom hem så blev att slappa i soffan och leka med min nya telefon=)
Gjorde smarriga nachos och hade myskväll..

Idag blev det direkt på en lägenhetsvisning efter jobbet, har hittat en i frösunda som vi e väldigt intresserade av.. 3:a med två balkonger och inget renoveringsbehov (hatar renovering..haha) alltså kök å badrum precis som jag vill ha det.. Kommer nog lägga bud på den men får se hur många fler som e intresserade.. Hoppas på att det e bara vi, men det e nog ganska osannolikt..

Fundera på om jag ska orka pallra mig ut på en långpromenad, är ju så himla fint väder, känner mig nästan tvungen.. Har bara varit inne hela helgen kan behöva lite frisk luft.. Nån som vill följa med???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu