Tisdag..

Hallå hallå!!

 Nu har jag äntligen fått en stund över framför datorn.. Känns inte som att jag gör så mycket på dagarna men ändå har jag fullt upp..haha.. Blir väl lätt så när man först jobbar sen tränar och sen måste gå och lägga sig tidigt.. Har jobbat passen 6-14 två dagar i rad nu, tycker det e skönt att sluta så tidigt..

Blev en promenad hem igår, skönt med lite frisk luft efter 8h inne på hotellet.. Lagade lite mat till mig och Christofer (blev lax med quinoa, sockerärtor och en creme fraichesås) och sen va det dax för Body combat.. Förra gången jag skulle gå på det va det inställt så vi fick köra Box istället som jag inte alls tycker e lika roligt.. Kände mig väldigt taggad att få köra gärnet och jag blev verkligen inte besviken, va verkligen ett sjukt jobbigt och bra pass där jag rent ut sagt körde skiten ur mig själv.. Helt slut va jag.. Känner det i kroppen idag, träningsvärk typ överallt..

Dagen idag har jag väl gjort ungefär samma som igår.. Jobbat (blev t-banan hem orkade inte gå idag), har varit på gymmet och kört konditionsträning på löpbandet i ca 60 min, längtar tills det blir varmare och all snö är borta så jag kan springa ute längs med vattnet.. Sen har jag bara varit hemma och slöat..

Händer inte så mycket spännnade som ni märker..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu