Träningsveckan

Brukar ju skriva detta på söndagkvällar men glömde helt bort igår.. Denna vecka har jag skippat styrketräningen och i stort sett bara kört löpning..

Måndag: Body Combat, promenad 30min
Tisdag: Löpning ca 55min
Onsdag:Ledig
Torsdag: Löpning 45min, cross 15 min
Fredag: Löpning 35min, cross 15 min
Lördag: Ledig
Söndag: Ledig

Har släppt lite på godisstoppet så blev ju lite chips i lördags och cheescake hos Linda i onsdags.. Satsar på att inte äta sötsaker på jobbet och sen hålla mig till max 1-2 kvällar i veckan då jag får unna mig nåt gott.. Kan absolut inte tänka mig ett liv utan godsaker..haha.. men allt måste komma med måtta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu