Välkommen hem!!

Nu är min kära dator hemma igen efter ett långt besök hos teknikdoktorn.. Känns riktigt bra.. Hoppas den inte ska bli sjuk nå mer..

Idag har der varit en såndär lång dag på jobbet (6-16) och sen blev det direkt till gymmet för att springa lite (blev 8km på löpbandet).. Är så skönt att få ta ut sig och svettas lite (mycket) ibland..

Har varit en bra vecka hittills.. Jobbade som hovmästare i måndags och fick leka lite chef över mina kollegor..haha.. Gick faktiskt riktigt bra, restaurangchefen va oxå där så hon har gått igenom och visat mig lite mer pappersarbete som jag inte gjort förut, alltid kul att få göra nåt annat, efter 2,5 år i servisen behöver man lite nya utmaningar..

Tisdag va min lediga dag.. Hade fotografering av lägenheten på morgonen (kommer ut på hemnet imorrn) så lite fix till det sen måste det ha varit årets mest fantastiska dag, sol och över 10plus grader.. Man e ju inte så kräsen såhär års.. Blev en joggingtur på ca 5km, efter det ville jag inte gå hem så blev powerwalk i ca 5km till sen avlustade jag med att sola fejjan lite.. Hade massa positiv energi när jag äntligen kom hem.. Tänk va lite sol å värme kan göra..

Nu är det dax att krypa i säng, är full fart på jobbet imorrn så bäst att va utvilad..


Snart e sommaren här!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu