Hemma kväll med älskling

Har varit ledig idag.. Väldigt skön uppladdning inför helgens jobb.. Blev vila hela förmiddagen och sen träning.. Körde löpning 25 min och sen styrketräning för överkroppen.. Blev en sväng till Solna centrum oxå, behövde nya jobbskor så fick bli ett par från Ecco.. Håller tummarna för att de ska bli bra.. Mina stackars små fötter får utstå en hel del under en dag på Rica så de minsta jag kan ge dem är ett par sköna skor:)

Har myskväll med älskling, vi kollar på Conan the barbarian.. Inte min typ av film alls, massa strider och blod.. Usch.. Just nu ligger vi båda med varsin iPhone istället, säger ganska mycket.. Hihi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu