En hemmafrus hektiska dag..

Har varit ledig från jobbet idag och ägnat mig åt lite hemmafrus sysslor.. Började med att boka in en spa behandling på Sparadiset på lördag, ska bli så skönt.. Behöver även fixa håret så kontaktat min frisör och fick en tid nästa onsdag.. Har kontaktat en städfirma som ska komma och hjälpa oss med lägenhet, 78kvm är ju lite mycket för oss att sköta själva..haha.. Efter att jag ängnat hela förmiddagen åt att ringa samtal blev det en promenad bort till Balancegym här i Frösunda, nu när vädret börjar bli sämre är det dax att skaffa träning med tak över huvudet..

Eftermiddagen gick åt av städning,tvätt och matlagning så att min älskling som jobbat hårt hela dagen får komma hem till en ren lägenhet och ett dukat bord.. Vad säger ni om det va, inte illa..

Nu ska jag iväg på sista korpen matchen för säsongen, har dock valt att inte spela då jag fortfarande känner mig förkyld och seg i kroppen, vill inte göra det värre när det äntligen börjar kännas bättre.. Kommer ta på mig rollen som coach och hejarklack istället.. Vi spelar mot serieledarna som vi fick stryk av förra gången med 4-1.. Idag måste vi dock vinna för att säkra en uppflyttning till div 3 nästa år.. De 2 första går upp, vi ligger 3:a nu men de som är 2:a ligger bara 2poäng före och har spelat alla sina matcher för i år redan.. Så vinst är det som gäller, punkt slut!!



Bild från lagfesten förra året.. Carro,Marika,Johanna och jag dricker champagne på Berns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu