Kunglig joggingtur..

Så fort solen tittar fram och snön är borta blir jag sugen på att ut å springa.. Har inte haft ork de senaste veckorna till mer än långa promenader (konstigt när man tydligen räknas som höggravid) men igår kände jag mig lättare och smidigare än på länge, blev 2km jogging (dock i sakta tempo) och sen 4km power walk.. Så skönt att komma ut i vårvädret.. Hade nog kunnat springa lite längre men vill inte anstränga mig för mycket..

Mötte Viktoria och Estelle som oxå ville njuta av vädret (och antagligen jobba bort lite mamma kilon) får ringa kronprinsessan till sommaren och se om hon har några baby tips och så kan vi ju gå med barnvagn tillsammans:)

Idag har det regnat så blev ett pass på gymmet.. Lite kondition på crosstrainern och sen styrketräning..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu