Härlig helg!

Har varit en riktigt bra helg och energin har varit på topp:) Fick sluta tidigt från jobbet i fredags så hann vila några timmar innan Christofer kom hem, blev middag och hockey..

Lördag va det städdag i föreningen.. Stoffe hade såklart sett till att få slippa genom att dra iväg på innebandy men jag fick ställa upp:) Va inte så mycket att göra så hängde mest med Lina och hennes dotter Otilia, pratade med lite andra grannar och käkade grillad korv.. Träffade ett par som bor i samma hus som vi, de har en dotter på ca 6 veckor, kanske en blivande kompis till vår lilla plutt.. När vi gjort vårt på gården gick jag, Lina, Johannes och Otilia ner till Hagaparken en sväng för fika i solen.. Mycket trevligt:)
Va hemma några timmar och rensade lite i garderoben sen blev det Hockeykväll hos ovanstående, J,L,O.. Skönt att bara kila över till huset bredvid för att umgås..
Nån mer som e sugen på att flytta till Frösunda kanske??

Idag har det varit fixar dag, köpt bilbarnstol, och en byrå till lillens grejer.. Även kollat på spjälsäng, vagga mm.. Hittade en jätte fin som jag såklart fått lite ha begär för, priset va dock ca 7000:- vilket känns lite väl mycket.. De som va bra va att man först hade den som en liten säng (vagga) sen kunde man förlänga till en spjälsäng.. Vi får se hur det går.. Måste ju finnas fler som e bra och fina..

Nu ska jag sova.. Natti natti..


Kommentarer
Postat av: mikaela

jag gillar när du rensar garderoben :) kram

2012-05-07 @ 16:07:15
URL: http://mikaelaorleifson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu