Hej hej!

Va ju typ hur länge sen som helst jag va inne och skrev här..

Vet inte var jag ska börja riktigt, är så himla härligt att vara mammaledig, njuter av varje sekund jag får va med vår lilla tjej.. Dock händer det inte så mycket roligt att skriva om här.. Typisk dag för oss ser ut såhär:
07.30 (tiden variera såklart lite) Moa vaknar och vill busa i sängen en stund..
08.30 Vi går upp, kollar TV och jag äter frukost..
09.30 Moa tar en förmiddagslur, jag fortsätter kolla TV..
12.00 Dax för lunch Moa har varit vaken ett tag och vi har gosat och lekt i soffan.
13.00 Moa sover en stund..
14.30 Vi tar en promenad på ca 70-80min
16.00 Hänger i soffan, snart kommer Christofer hem..
17.20 Christofer är hemma, dax att börja laga mat och käka middag..

Visst låter det spännande? Kan ju inte blogga om det varje dag då hade jag tråkat ut er totalt.. Men nu va det iaf ett tag sen sist så tänkte jag kunde lägga upp lite nya bilder på Moa.. Hon är hela 16v nu:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu