Hurtig dag..

Idag har varit en aktiv dag.. Gick upp vid 7.30, käkade frukost och gosade med plutten.. Kl 10 va det dax att pallra sig bort till gymmet (Japp ni läste rätt) va ju ganska många månader sen jag va där sist men nu är det på tiden att ta tag i formen igen.. Bästa med Balancegym är barnpassningen så Moa fick leka medans jag tränade, grymt bra service som ska utnyttjas massor:)

Jag började lite lugnt med 20min på crosstrainern och sen 25min i gymmet.. Vill kunna gå och träna fler ggr den här veckan och inte ha allt för hemsk träningsvärk..hehe..

Kom hem ca 11.30, käkade lite lunch innan det va dax för promenad med mammagruppen..

Känns som jag hunnit med massor idag, skönt att va lite aktiv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu