Frostigt..

Ska bli ca -25 här i Sthlm i natt så håll er inne!!! Längtar så efter våren nu även om jag vet att tiden går alldeles för fort ändå..

Idag har jag och Moa varit inne i city en sväng, blev lite kläder till Pluttis och present till Madde som fyllt år..

Imorrn hoppas jag att Moa inte snorar allt för mycket, är riktigt taggad till att gå och träna! Håll tummarna för att jag kan lämna henne på Balance kids..

Blandade bilder från de senaste dagarna, Moa gillar äpple och banan, tränar kryp position och tar en tupplur..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu