Hurtig..

Har startat mitt ny lite sundare liv nu (har nog sagt det många ggr), det går ut på att försöka sova ca 8 timmar varje natt, äta minst 3 mål mat om dagen och sen har jag och Madeleine äntligen kommit igång med våra promenader, blev typ 45min i måndags, typ 90 min igår kväll och typ 80 min ikväll, väldigt skönt att röra lite på sig och så är man ju socila och kan prata massa samtidigt=) Brukar gå till jobbet oxå tar ca 20 min.. Hoppas det håller i sig den här gången, för känner att  jag för en gångs skull e inne på rätt spår, klok mat, sömn och motion.. Har varit lite dålig på att kombinera de tre förut..

Nu ska jag mysa med min kille som precis kommit hem å sen sova klockan börjar bli mycket..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu