No more lazybones..

Nu jäklar e jag igång.. Blev powerwalk (gick riktigt snabbt vill jag lova) i 45 min plus att jag gick hem från jobbet idag med (ca 20-25 min).. Har även blivit ett pass med funktionell träning, fick en löjlig skiva i en tidning, men visade sig va ganska bra.. Så nu e det bara jag som ser lite löjlig ut när jag står framför TVn och hoppar..haha.. Men ingen som behöver se när jag tränar (bara det snygga resultatet om ett tag..hihihi..eller inte)..

Får se hur länge det håller i sig, men en dag e bättre än ingen..



Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu