Äntligen fredag..

Är nog många som tänker äntligen fredag och har 2 härlig dagar ledigt, tyvärr är jag inte en av dem.. Ställde precis klockan på 05.50.. Blir en lugn kväll här hemma som kanske ska festas till med lite chips, gott,gott...

Blev långa varvet på Djurgården idag, halt och slabbigt men lyckades komma runt utan några större olyckor.. Lite våt om tårna bara efter att trampat i ett antal vatten/snö pölar..

Min kära kille festar med sina kompisar så hela soffan för mig själv (tyvärr).. Men imorrn vill han va med mig=)

Ska nog kila till affären å köpa de där chipsen nu..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu