Gymmet??

Har snöat ute idag=( Kan denna vinter inte va över snart..

Är ledig idag så tanken är att jag ska inviga mitt nya gymkort, får se hur det går.. Första gången man ska iväg är så himla lätt att skjuta på, man tänker hela tiden att oj jag hann visst inte idag så jag tar det i morrn i stället sen har det helt plötsligt gått 1 månad och man har fortfarande inte gått dit.. Nån som känner igen sig?? Nästa grej är att man faktiskt lyckas börja träna och är jätte duktig, kör typ 10:e pass på en vecka, men sen råkar det dyka upp nåt annat en dag och nästa dag och nästa dag.. Svårt att få det till en vana..

Blev inget inlägg igår kväll.. Kom hem typ kl 23 från jobbet, hade så himla mycket att göra, fattar inte varför det alltid är så mycket folk de få kvällarna jag jobbar, ligger 1:a, 2:a och 3:a på våran bästa försäljningslista.. 



Dett kort är taget när Liam är lite mer än 1 månad gammal... Idag är han 1år.. Stort Grattis på Födelsedagen!!!!!

Xoxo Marika




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu