Liten gnista av hopp..

Hade nästan gett upp hoppet om att vår värld någonsin skulle kunna ta sig ur denna mörka, kalla tid, men idag på väg hem från jobbet så hade solen lyckats tränga sig fram mellan molnen och tempraturen va på plusgrader.. Då kändes det verkligen som att våren kanske inte är så långt borta ändå.. Hade tänkt åka till gymmet men blev en långpromenad i stället..

Skrev på papper till lägenheten igår.. Nu är det bara en jävla massa arbete kvar för mig och mina kära kille.. Får se hur kul det blir..=) Det bästa är ju iaf att jag får använda mina snygga arbetsbyxor lite mer..

Blev korvstroganoff å råris till kvällsmat,,  Och på tal om mat måste säga att jag gjorde en sjukt god sallad till kvällsmat igår, inspirerades av Skafferiets Kyckling/pesto sallad.. Har hittat en super god pesto på Prisextra lite dyrare men helt klart värd varenda krona, va nog en av de bästa salladerna jag käkat.. 

Xoxo Marika

Kommentarer
Postat av: Angelica

Skönt att du inte glömt oss! :P Vi kör ju fortfarande med dina egenkomponerade dressingar! hihi :) Kram

2009-03-05 @ 09:16:53
URL: http://angelicahafdelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu