Är faktiskt bättre..

Vila och sömn måste vara den bästa medicinen som finns.. Känner mig faktiskt bättre ikväll så ska pallra mig till jobbet imorrn, min hovmästare va dock så snäll så hon tyckte jag kunde komma till 9 istället för 6, skönt att få sova ut..

Blev lite rastlös av att ligga i soffan hela dagen så har faktiskt målat listerna i köket (tog typ 15 min så va inte direkt ansträngande) skönt att ha dem klara.. Har även fått skivan på plats nu så bara lite små fix kvar=)

Hoppas nu att lite glass och Desperate Housewives ska få mig att må bra igen..

Xoxo Marika


Kommentarer
Postat av: Angelica

När är du på ön under julhelgen då? Jasså, det där Skafferiet ska ha gott kaffe? Jaja, vi får väl se. Vi har ju blivit lite bortskämda, du och jag... ;)

2009-11-18 @ 20:49:27
URL: http://angelicahafdelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu