En vanlig lördag..

Det där med helg känns inte så speciellt när man måste jobba både lördag och söndag.. Igår blev det ett pass på gymet och sen myskväll hemma med Christofer va alltså hyfsat utvilad när klockan ringde imorse.. Va en riktigt slitsam frukost idag som det brukar va på helgerna bar disk så att armarna värkte och svetten rann typ..hehe.. Det roligaste är att vi har 50 mer gäster imorrn vilket innebär att det bara är att förvänta sig kaos.. Ser inte riktigt fram emot att jobba måste jag erkänna.. 

Promenerade hem från jobbet idag, skönt med lite frisk luft efter allt stressande och sen har jag slappat på soffan.. Mina krafter va slut helt enkelt.. Christofer har varit iväg och spelat innebandy i Uppsala fattar inte hur man kan lägga matcher på en lördagkväll.. De vann iaf och Christofer hade varit duktig i målet.. Han hade fått med sig hejaklack oxå då hans föräldrar, syster och systerdotter är på besök här i storstan.. Bäst att visa vad man går för då=)

Verkar som att grannen har fest ikväll kul att nån får va ledig och ha kul på helgen..(jag e inte bitter)...

Xoxo Marika

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu