Vad är oddsen..

Fick ju mitt nya bankomat kort igår gick till NK för att lägga vantarna på det riktigt snygga jeansen jag hittat, står och ska betala och vad händer?? Jo det ska jag tala om, kortet är tekniskt fel på, varför då??? Det va typ det dummaste jag hört.. Fick gå till banken och lämna in det och beställa ett nytt som kommer i slutet av veckan, tog ut lite pengar där så som plåster på såren hänger det ett par nya jeans i garderoben.. Måste alltså va utan kort ett par dagar till hoppas verkligen att det dyker upp innan helgen iaf.. Så irriterande..

Idag har jag varit ledig hela dagen, va rätt så soligt ute så passade på att få lite dagsljus på mig och tog en timmes promenad.. Riktigt skönt.. Sen har det bakas bröd här på lundagatan, kände mig väldigt huslig..

  

Ikväll blir det träning med Johanna och sen Desperate Housewives=)

Xoxo Marika

Kommentarer
Postat av: Karlstad-Sara

Gott det ser ut! Bra jobbat!

O härligt med ett par nya jeans :)



Ses snart, längtar!



Kram Sara

2009-11-03 @ 22:41:57
Postat av: mikaela

varm sol. här på gotland har det snöatt idag "/

<33

2009-11-04 @ 16:58:28
URL: http://thatmic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu