Jaha då va man här igen..

Ligger i sängen och ska försöka sova, har varit sjukt trött idag så hoppas det går lite lättare än igår.. Ja vad ska man säga, va mycket att göra på jobbet så blev en lång dag.. Har varit på en skön promenad på ca 1h å nu ligger jag och lyssnar på grannarna som har grillfest på gården.. Hoppas de inte kommer föra allt för mycket liv eftersom vissa faktiskt behöver sin skönhetssömn..hehe..

Längtar efter Christofer som varit på gotland sen i fredags, tycker ju inte om att va ifrån honom allt för många dagar i sträck å nu börjar jag bli i stort behov av hans närhet.. Tur att de bara e tre dagar till fredag då jag oxå får semester och kan åka till ön=) Ska bli så himla kul, gillar gotland på sommaren..

Om jag blir fin i håret imorrn så ska jag försöka lägga upp en bild.. Annars får det va;)



Ha en bra kväll!!

Kommentarer
Postat av: din sambo

saknar dig med!! jätte fin bild!



puss

2010-07-21 @ 13:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu