25års fest!!

Måste säga att det va en väldigt lyckad kväll!! Va lite stressad eftersom jag jobbat hela dagen och hade en hel del att fixa innan gästerna kom, men som tur e är mina vänner inte så snabba och de kände nog på sig att jag inte riktigt skulle va klar så de kom lite sent=)

Hade iaf köpt hem champagne och en massa vin till det blev det lite snittar,snacks,ostbricka och cheesecake med bär och grädde..

Gjorde om matbordet till buffebord




Liten rökhörna på balkongen..



Fick ett presentkort på spaparadiset av fina jobbvännerna, ska bli så skönt att utnyttja!

 
 


Fick fina champagneglas av Madde från Ittala, like very much=)



Sen va det bara fest.. Hade lovat tjejerna en favorit i repris från förra året så singstar åkte såklart fram!


















Söta Szandra=)


Avslutningsvis en bild på mig och Sophia



Tack alla för att ni ville fira med mig!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu