Cappuccino och croissanter

Blev frukost med Christofer innan han skulle iväg till innebandymatch.. Idag kunde jag inte följa med och kolla eftersom jag snart börjar jobba.. Gick ju ändå inte så bra sist när jag va där så de kanske klarar sig bättre utan min hejarklack..haha..

Blir utgång med lite skönt folk från jobbet på fredag är sugen på ett par riktigt fina skor,kan ju kanske få bli min födelsedags present till mig själv=)

Ska fixa till mig lite och sen dra en snabb runda på stan tror jag..

Detta blir min outfit idag:



Jacka,mössa och vantar åker självklart på oxå då det är riktigt kallt ute..burrrr..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu