Hjälp tack!

Skulle behöva be er kära läsare om en tjänst..

På fredag ska jag bjuda hem lite vänner från jobbet för att fira min födelsedag.. Har redan bestämt att jag ska bjuda på vitchoklad cheescake med hallon och blåbär i stället för tårta men sen kommer vi till problemet (eller problem är det väl inte men behöver tips) tänkte göra lite roliga snittar och ville bara höra om ni hade några bra förslag på röror el ostar som man kan lägga på..

Tack på förhand och är ni i sthlm är alla som lämnar förslag välkommna att provsmaka resultatet fredag kl 18.30 bjuds även på vin ;)


Kommentarer
Postat av: Najalla

Minns du snittarna som jag hade på min 25-års dag? Hm, hemgjord kycklingröra. Dock á la Marisa så jag vet inte hur man gör men kan alltid ta reda på det åt dig om du vill. Nå, när ska vi som inte jobbar med dig få fira dig? Synd att du redan varit på Ikea, jag skall dit på måndag :)



Puss

2010-10-19 @ 00:36:41
URL: http://www.najalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu