Höstpromenad..

Fick med mig Christofer på en mysig promenad, va ganska kallt och blåsigt men skönt med den friska höstluften.. Försökte ta lite kort men tyvärr va min fotomodell inte riktigt med på noterna..haha.. Man kan inte va snygg jämt..

 

              

Blev te och varma mackor till kvällsmat riktigt perfekt söndagsmat när man inte orkar laga nåt seriöst sen e det ju gott oxå=) Ska stoppa i mig några alvedon till sen bara ta det lugnt ikväll..

Vad har ni haft för er i helgen?? Kan ni inte berätta nåt roligt så jag får tänka på nåt annat än min stackars tand...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu