Planering..

Eftersom jag jobbar hela veckan så är det väl lika bra att börja förbereda inför fredags festligheter redan nu när jag har en ledig dag.. Blir bakdag idag men först en tripp till Ikea för att köpa bakformar och lite annat smått och gott.. Nån som vill hänga med??

Oj tiden springer ifrån mig, va ju inte meningen att jag skulle sitta här framför datorn hela dagen..

Sen eftersom jag snart fyller år så kör jag tema önskelista i mina kommande inlägg, rimmliga och orimmliga saker men man får önska sig vad man vill ;)

Önskelistan:

Behöver ny plånbok hittat 4 st på Gucci som jag gillar

 
 


Kommentarer
Postat av: din sambo

Hej älskling!



Tänkte bara kolla om det är ok med denna? Eller om du önskar dig någon annan av dem valda. Vi väljer ut en som du får i present av mig i år!!



Puss puss

Postat av: Asbjornzainab

You will be hearing from me soon. Thanks

2011-02-24 @ 12:14:10
URL: http://asbjornzainab.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu