Happy!!

Hade en väldigt bra dag igår, kände mig lycklig och full av energi! Hade ju bokat in lunch med Noelia och Elina, himla mysigt att sitta och snacka och äta god mat precis vad jag behövde.. Va inte så jätte sugen på att gå till jobbet och lämna dem men det visade sig att det blev en bra kväll på jobbet oxå, hade bara jätte trevliga gäster i caféet och ett gäng härliga spanjorer som va och käkade buffé.. Va länge sen jag va på bra humör en hel arbetsdag, annars brukar det alltid va nåt som sprider negativ energi som får en att sluta orka..

Denna dag har oxå varit bra, va supertrött men ändå varit på bra humör.. Hoppas, hoppas detta kan hålla i sig, är mycket roligare då..

Nu laddar jag för en ordentlig myskväll med Christofer, veckan kan nog inte sluta bättre!!


Enchiladas blir det till söndagsmiddag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu