Mitt på snoken=(

Vilka otroligt dåliga supporters jag har!! Vad e det för fel med att tillbringa en kväll i Bandhagen, lovar att vi bjuder på bra underhållning..haha.. Fick bland annat en boll mitt på snoken som gjorde förbannat ont kommer väl ha fläskläpp och blåtira imorrn, försöker kyla det lite nu med en kylklamp.. Men va gör man inte för laget lite mörbultad får man ju räkna med att vara efter en så här tuff korpen match, blev 0-0 men vi skulle ha vunnit, hade så många chanser.. Ja ja ska inte vara bitter över det...

Nu ska jag käka ett päron och fortsätta kyla min stackars lilla näsa..

 

Kommentarer
Postat av: Najalla

Moooohahahha! Skadeglädje :) Nej, jag skojar. Det där såg fan inte skönt ut! Usch.. Stackars dig min vän. Vill dock gärna se en bild om det syns idag :)

2010-09-28 @ 17:43:09
URL: http://www.najalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu