Ensam hemma..

Har varit en ledig helg både från jobb och pojkvän.. Måste dock erkänna att jag saknade Christofer men längtade direkt inte till jobbet..

Träffade Linda i fredags eftermiddag var kul att se henne då vi knappt pratat på hela sommaren..Annars va det en lugn helg.. Tvättat, tränat, käkat godis och kollat TV..

Blev frukost på balkongen i lördags..


Sen är matlagning inte något jag brukar prioritera när jag e hemma själv så middag blev mozzarella, tomat och basilika.. Hade ingen kompis att leka med i lördags (alla e ju så förbannat upptagna när jag för en gångs skull har all tid i världen att va social..) Blev lite vin till maten och sen SATC-filmen med en skål popcorn.. Så det va ju egentlgen inte så illa det heller..



Söndagen blev det en jogging tur och sen lite dricka te med Linda..

Xoxo Marika

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ville leka med dig med! <3

/M

2009-08-31 @ 17:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu