Kan ju inte sova..

Klockan är snart 00.45 vilket i vanliga fall betyder att jag sover som en stock... Men tydligen inte ikväll, kan lixom inte få nån ro, har legat i sängen och kollat film för att försöka slappna av lite men det hjälper inte.. Känner att jag e trött men har fått en såndär obehagskänsla i magen som inte vill försvinna, vet inte varför för vad jag vet finns det inget att oroa sig över, inget jag glömt att göra eller känner att jag borde göra, har sovmorgon imorrn så behöver inte känna panik över att jag ska upp tidigt.. Christofer är ute med jobbet, kanske e ensamhet jag känner?? Eller lite höst depp kanske?? Vad det än är så är jag trött på det, vill ju bara somna och drömma lite fina drömmar så kommer allt kännas bra när jag vaknar.. Kanske ska sätta på en film till och se om det hjälper kanske har nån riktigt tråkig som inte går att hålla sig vaken till=)..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu