Färdig för idag..

Är med viss möda som jag sitter här framför datorn och skriver just nu, är så sjukt trött.. Har varit en lång dag även om kl bara är 9 nu.. Jobbade ju kväll igår, va en hel del att göra men gick bra (jag e så himla bra på mitt jobb..haha).. Sen va det frukost pass som väntade idag med hela 550 hungriga hotellgäster, började så där för oss när 2 st ringde sig sjuka, finns lixom inte utrymme för sjukdomar i vår personalstyrka.. Men det är som det är och det va bara att köra.. Tack vare ganska många morgonpigga gamlingar så blev det inte den totala kaosen kl 10 som det brukar va på söndagar..

Blev nån timme hemma i soffan efter jobbet med repriser av idol och lite kik på datorn.. Sen va tanken att jag skulle gå till gymet och träna.. Idag hade jag laddat för Body jam (inte min starka sida) som ser jäkligt kul ut men tufft för mig med dålig taktkänsla, men man ska väl träna på det man e dålig på det e så man utvecklas.. Blev lite besviken när jag fick reda på att passet va inställt (eller kanske lättad, jag vet inte:)).. Blev det gamla vanliga löpbandet i en timme och core istället.. Imorrn ska jag tvinga med Johanna på hennes första Body Combat, får se om hon gillar det lika mycket som jag..

Tack och god natt, nu kastar jag in handduken för idag..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu