Dödstrött!

Har varit så sjukt trött idag.. Sovit oroligt och alldeles för få timmar.. Va som tur va en lugn dag på jobbet så kunde gå lite tidigare (behövde bara jobba 9,5h..hehe)..

Pallrade mig iväg på en löprunda iaf, men herregud va segt det va, måste varit de längsta 6km jag sprungit i år.. Varje steg va jobbigt, men man kan om man vill.. Promenaden hem va ganska behaglig måste jag dock säga.. 

Sitter och kämpar för att hålla mig vaken, är tvättstuga ikväll (hatar) men inte klart förrän kl 22 så Christofer lovat att ta det sista så att jag snart kan krypa ner i sängen.. Han e den bästa!! Längtar till helgen när vi ska fira påsk och Mikaela kommer på besök..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu