Äntligen fredag..

För de flesta väntar nu en härligt ledig helg, men för vissa (typ mig) är det då jobba som väntar.. Därför blir det en hemma kväll här framför tvn och sen i säng..  Har hunnit med lite träning idag med vilket betyder att jag klarat veckans mål att träna 4ggr.. Nästa vecka vet jag inte hur mycket jag hinner men minst 3 pass ska det bli.. Vi har personalfest på tisdag och sen är det ju midsommar i den helgen så då blir det bara 3 dagar kvar.. Men det är faktiskt inte så illa det heller..

Hoppas ni har en roligare fredag än mig och läser detta inlägg imorrn..=)

Trevlig helg!!!

Xoxo Marika

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är inte ensam med att jobba i helgen... Inte alltid så kul nej!

2009-06-13 @ 13:23:46
URL: http://emeliekahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu