1 day 2 go..

Bara en dag kvar att jobba, bara en dag kvar att ta sig ur sängen kl 5.. Det är nämligen ledig helg sen, det är något jag ser fram emot.. Hoppas på att Madde ska ha lite tid för mig imorrn kväll *blink blink* och inte bara sitta hemma och plugga.. Christofer ska på after work med jobbet och jag e verkligen inte sugen på att ligga hemma själv..

Somnade på soffan förut så skönt att bara sluta ögonen och slummra till en stund.. Inte lika kul att vakan och upptäcka att jag skulle va på gymmet om 15 min och köra Body Combat.. Va bara att bita ihop och pallra sig iväg.. Skönt nu efter.. Ska ta en dusch sen krypa ner i sängen..


Sommar JA TACK!!
Ännu kallare i Februari (har hört rykten om att det ska bli det) NEJ TACK!!!

Ha det gott!!

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu