Nyår=)

Hade äran att jobba 7-13 både nyårsafton och nyårsdagen.. Inte det bästa sättet att bli på festhumör men man fick försöka att inte tänka på det.. va bjudna till en kollega till Christofer ute i Huddinge, ca 20 pers, 3-rätters och fest! Kände nästan ingen där men blev en väldigt trevlig kväll ändå med många nya bekantskaper..

Hittade en klänning på Oasis rea som fick bli kvällens outfit, himla synd bara att nyår måste inträffa mitt i vintern, den va inte speciellt varm om man säger så..



Här kommer ett gäng bilder från själva festen, en lyckad kväll helt klart!

 
 

Gott nytt år!!


 
 
 
 

Puss puss älskling!


Detta va min nyårskväll, drack alldeles för mycket vin och bubbel men blev hemfärd ganska tidigt, redan kl 2.. Har ingen bild från nyårsdagen men är ett under att jag inte skrämde gästerna som skulle äta frukost.. Såg ut som ett lik med gårdagenssmink och allt (gick snabbare än att sminka om sig) säger bara att det måste varit den hemskaste dagen jag jobbat på länge, mådde inte sådär super, men va som tur va inte ensam om det..hehe..

Påminnelse till mig själv inför nästa nyår: Jobba INTE nyårsdagen!!!

Hoppas på ett härligt 2010, har redan massa planer som ska försöka hinnas med, tror det kommer bli ett bra år!!

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu