Ångrar mig..

Var inte alls kul att jobba idag och ångrar mig att jag ställde upp att hoppa in när jag egentligen va ledig.. Känner nu i efterhand att jag verkligen skulle behövt va ledig och bara ta det lugnt.. Är helt slut i skallen.. Det e verkligen jättekul att vi har en populär restaurang och att det kommer mycket gäster.. Har inga problem med att hålla ett högt tempo och hantera stress, men när man har så mycket att göra att man börjar tappa kontrollen och känner att man inte hinner med.. Då e det inte roligt längre.. Ja ja, ska inte klaga så länge man faktiskt överlever dagen utan några större katastrofer..

Har sent träningpass idag kl 20-21 så är väl snart dax att byta om.. Känner inget större sug efter att lämna soffan och gå till gymmet.. Men det e bara att bita ihop, vet ju att om jag bara tar mig dit så e det roligt och man mår så bra efter..

Pratade med mamma i telefon igår.. Saknar faktiskt familjen, va länge sen jag såg dem nu.. Är så skönt att åka ut på landet och bara ta det lugnt.. Måste boka in en helg snart till Gotland..



Xoxo Marika


Kommentarer
Postat av: mikaela

stakars syster :(

du får boka den där resa snarast möjligt.

saknar min storaste syster. kram <3

2010-03-20 @ 09:45:30
URL: http://thatmic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu