Karlstads bästa!!

Hade en helt underbra helg borta i Karlstad, efter 4 långa timmar på tåget så va det riktigt skönt att få krypa upp i soffan hemma hos Sara med ett glas vin i handen.. Fredagkvällen blev riktig softar kväll med vin och thaimat.. Sara hade skrivit tenta hela eftermiddagen så hon va rätt trött och jag va seg efter en riktigt tuff arbetsvecka.. Bjöd över några av hennes vänner och satt och snackade skit tills det va dax att lägga sig i sängen..

Lördag blev det shopping (kan lägga upp bilder imorrn på det) och lite sevärdheter..



Jag och Sola (nån känd servitris som alltid va glad) och Klarälven

Efter en skön dag på stan så va det inflyttningsfest och utgång som gälllde på kvällen.. Lägger upp lite bilder som verkligen visar hur kul vi hade..

Inflyttningsfest/förfest





 
 

Utgång

 
 

Jag och Sara precis innan hemgång..



Saknar henne redan, är så tråkigt när man bara kan träffa en av sina bästa vänner några gånger om året.. Tiden går alldeles för fort.. Känner mig lite ensam här i Sthlm ibland, självklart har jag vänner men ingen av de närmaste.. Va verkligen bortskämd när jag bodde på Gotland och hade alla nära och kära på så korta avstånd..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu