3.e myskvällen i rad..

Med risk för att låta tråkigt men gud vad jag älskar att bara ligga hemma å mysa såhär års.. Äta god mat, ta ett glas vin nerbäddad under en filt i soffan kolla film och äta snacks.. Blir en tre dagars den här helgen men ikväll blir det inga nya recept utan rester från de två tidigare kvällarna.. Har varit en ganska slö söndag förutom min hurtiga promenad.. Blir en slö kväll oxå, ska snart käka sen blir det Solsidan å kanske lite Wallander eller nån annan film.. Har sovmorgon imorrn och börjar kl 10, me like=)

Mamma och Mikaela kommer till sthlm imorrn så får se om jag hinner träffa dem nåt efter jobbet.. Mikaela har skadat armen och ska kolla upp det på SÖS därför de är här.. Om det va riktigt illa blir det operation och då stannar de lite längre men annars e de bara här över dagen.. Hoppas jag hinner träffa dem, saknar min mamma och lillskrutten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu