Tillbaka..

Så nu är jag tillbaka från gymmet.. Blev ett  svettigt pass på ca 60 min körde crosstrainer 20min, styrka 20min och sen avslutade jag med löpning 20min.. Väldigt skönt och känns som att hela kroppen verkligen har fått jobba..

Ja precis som igår så har jag ju jobbat idag 6-14, gillar att sluta tidigt=) Hade en jätte konstig natt, gick och la mig redan 21.15 och läste en stund sen sov jag, vaknade och trodde att de va dags att gå upp 00.45 (asså hallå) somnade om, vaknade 01.15 av att jag drömt något obehagligt och hade panik känslor i hela kroppen, kände mig pigg och va säker på att det va dags att gå upp.. Övervägde en stund om jag skulle gå upp och käka frukost och kolla lite TV tills de va tid att gå  till jobbet men va nog lite väl tidigt..hehe.. Somnade om och va såklart inte ett dugg pigg när klockan väl ringde..
Gick ändå bra bara jag kom iväg och dagen på jobbet har flutit på och gått ganska snabbt..

Ska käka några smarriga kiwis nu (japp håller ännu godis stoppet) sen in i duschen..

Ha en bra kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu